SEO - optimalizace www stránek pro vyhledávače
SEO (Search Engine Optimization) je způsob zpracování obsahu www stránek tak, aby byl výsledný tvar a struktura stránek srozumitelný nejen návštěvníkům webu, ale také internetovým vyhledávacím robotům. Srozumitelnost a přístupnost obsahu je důležitá pro správné zaindexování stránek, neboť drtivá většina návštěvníků nalezne Vaše stránky právě prostřednictvím internetových vyhledávačů.
Vzhledem k tomu, že většina návštěvníků internetových vyhledávačů neprochází více jak několik úvodních stránek výsledků
vyhledávání, je provedení kvalitní optimalizace stránek (SEO) základním předpokladem pro zajištění návštěvnosti stránek.
Základní SEO optimalizaci provádíme pro všechny nové stránky ZDARMA!
Analýza klíčových slov
Zvýšení návštěvnosti stránek však závisí nejen na dobrém zpracování obsahu, ale především na vhodně zvolených klíčových slovech. Klíčová slova jsou vybírána na základě těchto kriterií:- klíčová slova popisují nabízené produkty, služby a informace
- klíčová slova jsou na internetu dostatečně vyhledávána
- konkurence stránek na zvolená klíčová slova je co nejnižší
SEM - marketing pro internetové vyhledávače
SEM (Search Engine Marketing) je marketingový nástroj, definující způsob propagace www stránek
v internetových vyhledávačích. Propagace prostřednictvím internetových vyhledávačů je velmi efektivní,
neboť funguje na opačném principu, než ostatní druhy reklamy: nemusíte přesvědčovat zákazníka,
aby si Váš produkt koupil - naopak nabízíte produkt právě tomu zákazníkovi, který jej zrovna hledá a má o něj zájem.
Search Engine Marketing hledá nejefektivnější způsob, jak být ve vyhledávačích "vidět".
Reklama na internetu
Hlavní vlastností internetové reklamy je, že je cílena přímo na aktuální potřeby uživatele. Cena za návštěvníka v internetové reklamní kampani je proto ve srovnání s jinými reklamními médii (tištěná reklama, radiové & TV spoty apod.) výrazně nižší.
Nejvýznamnější formy reklamy na internetu:
- SEO - optimalizace www stránek pro internetové vyhledávače
- linkbuilding - budování zpětných odkazů pro zviditelnění obsahu webu
- pronájem reklamních bannerů v katalogových vyhledávačích a na www stránkách
- kontextová reklama - reklamní odkazy vkládané přímo do www stránek
- PPC kampaně - pronájem klíčových slov v katalogových a fulltextových vyhledávačích